Lze integrovat předměty z různých vzdělávacích oblastí a jakým způsobem postupovat při stanovení časové dotace integrovaného předmětu?

Je plně v kompetenci školy, jakým způsobem bude integrovat vzdělávací obsah oborů do konkrétních vyučovacích předmětů. V charakteristice integrovaných vyučovacích předmětů však musí být uvedeno, ze kterých vzdělávacích oborů (vzdělávacích oblastí) popřípadě jejich částí jsou tyto integrované vyučovací předměty utvořeny (viz Manuál pro tvorbu ŠVP str. 58). Zároveň je nutné u každého integrovaného předmětu stanovit, jaká část z časové dotace přidělené konkrétnímu vzdělávacímu oboru či vzdělávací oblasti náleží integrovaným částem vzdělávacích obsahů. Součet dílčích časových dotací pak dává výslednou časovou dotaci integrovaného předmětu.

Kontakt

Jsme tu, abychom vám pomohli najít odpovědi na Vaše otázky. Obraťte se na nás – společně najdeme nejlepší řešení.
Veronika Sováková
Garant Konzultačního centra
+420 775 148 798