V rámci projektu Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost vytváříme vlastní podpůrný materiál pro výuku Informatiky pro 4.a 5. ročník ZŠ. Chtěli bychom se zeptat: 1. Který tip logolinku máme pro publikaci použít a kde se má vyskytovat? 2. Zda má být v publikaci uvedeno z jakých peněz je hrazena a kde tuto informaci uvést? 3. Jestli musí být v publikaci zapsáno, že je v souladu s ŠVP naší školy (a popřípadě kde)? 4. Co všechno by mělo být v takto nově vytvořeném učebním materiálu uvedeno (autor, rok výroby, tisk …)? V případě, že nám nejste schopni dát odpověď na některý z našich dotazů, budeme vděčni za informaci, kam se obrátit.

Užití logolinku v rámci projektů OP VK je řešeno v manuálu vizuální identity (http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/manualy-vizualni-identity). Jednotlivé logolinky jsou uvedeny na stránkách MŠMT – http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy/logolinky-op-vk.

Užití jednotlivých verzí manuálu vizuální identity je upraveno v Opatření, kterým byla vašemu projektu přiznána podpora z prostředků OP VK. V některých opatřeních je zafixováno užití manuálu platného k datu vydání Opatření, v některých případech je určeno využití posledního, tj. aktuálního manuálu. Logolinky užívané podle jednotlivých verzí se tudíž mírně liší.

Další povinné prvky publicity jsou řešeny i v Příručce pro příjemce – jde zejména o povinné sdělení, že daný produkt byl spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Bližší informace Vám může sdělit zejména poskytovatel podpory, v tomto případě MŠMT, odbor CERA. Jeho vyjádření je v tomto ohledu prakticky jako jediné relevantní.

Co všechno má být uvedeno v neperiodických publikacích určuje zákon 37/1995 Sb. o neperiodických publikacích.

Kontakt

Jsme tu, abychom vám pomohli najít odpovědi na Vaše otázky. Obraťte se na nás – společně najdeme nejlepší řešení.
Veronika Sováková
Garant Konzultačního centra
+420 775 148 798