Chtěl jsem požádat o malinkou konkretizaci refrénu: při řešení úloh žák účelně využívá digitální technologie a zdroje informací. Třeba při řešení rovnic. Stačí jen ťuknout, věřím, že takto nasměrován dokáži věc patřičně rozvinout i do ostatních tematických celků.

Cílem tohoto, jak říkáte „refrénu“, není, aby učitel povinně vyučoval ICT. Jedná se zde o ukázání žákům takové možnosti softwaru, který je pro danou oblast nejvhodnější. Není nutné vyučovat celou kapitolu za pomocí ICT.
Pokud se ptáte na oblast rovnic (nerovnic) – je zde celá paleta rúzných apletů pro ilustraci významu a smyslu rovnic, který žák při řešení užívá. Při řešení nerovnic je ideální tabulkový či grafický editor či nástroj. Můžete se také domluvit s vyučujícím ICT na Vaší škole, který žáky s daným nástrojem seznámí a procvičí jej s nimi.

Kontakt

Jsme tu, abychom vám pomohli najít odpovědi na Vaše otázky. Obraťte se na nás – společně najdeme nejlepší řešení.
Veronika Sováková
Garant Konzultačního centra
+420 775 148 798