ŠVP naší školy obsahuje ve formě příloh dokumenty, které se týkají environmentální výchovy a prevence sociálně patologických jevů. Určují cíle, hlavní úkoly a jejich plnění, plány aktivit, vymezení tematických bloků ve výuce atd… Dotaz zní, zdali je lepší tento způsob, anebo uvedené dokumenty v ŠVP pouze zmínit jednou či dvěma větami a raději je zařadit do vnitřních směrnic.
Pokud máte na mysli školní program EVVO a školní program prevence sociálně patologických jevů, můžete zvolit jeden z níže uvedených způsobů:
1) buď je zpracujete jako samostatné dokumenty a v ŠVP uvedete na tyto dokumenty odkaz;
2) nebo se části, týkající se dlouhodobých cílů školního programu EVVO a školního programu prevence sociálně patologických jevů stanou přímou součástí ŠVP.
Školní program EVVO a školní program prevence sociálně patologických jevů jsou pak v obou případech aktualizovány do krátkodobého akčního programu na nejbližší školní rok (ten může být přílohou samostatného dokumentu či přílohou ŠVP).