Můžeme za předpokladu, že neopomeneme splnit žádné výstupy svého stávajícího ŠVP, v rámci experimentálního ověřování smysluplnosti výsledků učení, které dle stávajícího ŠVP sice nenaplňujeme, ale jejichž zařazení do nového ŠVP zpracovaného na základě revidovaného RVP zvažujeme nebo plánujeme, některých z těchto výstupů cíleně a plánovitě dosahovat i s žáky vzdělávaných dle aktuálního ŠVP (v předmětech, jež svým zaměřením mají k daným výstupům blízko), a jako takové pak dané výstupy vykazovat v třídní knize? Nejsme škola formálně zapojená do pilotního ověřování.

Ano, takový postup je možný a žádoucí. Revidovaný RVP počítá s tím, že školy si některé části ŠVP budou ověřovat. 

Např.: 

Dodatky k ŠVP 

  • jakákoli část (úprava) ŠVP, která je přechodná nebo dočasná; pasáž, kterou škola ověřuje a chce ji zařadit do ŠVP později; drobné úpravy, kvůli nimž škola nechce hned upravovat ŠVP, atd.

Obecně:

  • Škola vytváří ŠVP flexibilně vzhledem ke zvolenému modelu, podmínkám školy, potřebám žáků, zkušenostem z výuky, místním a regionálním vzdělávacím příležitostem atd. 

 

Kontakt

Jsme tu, abychom vám pomohli najít odpovědi na Vaše otázky. Obraťte se na nás – společně najdeme nejlepší řešení.
Veronika Sováková
Garant Konzultačního centra
+420 775 148 798