Obracíme se na Vás s prosbou o metodické upřesnění k nově zaváděným třídnickým hodinám na naší škole. Ráda bych se zeptala: zda se třídnické hodiny považují za samostatný vyučovací předmět, který je nutné uvádět v klasifikačním řádu školy, nebo zda mají být chápány pouze jako organizačně-výchovná forma práce třídního učitele, která není samostatně klasifikována. Prosím Vás o stanovisko, zda má být třídnická hodina součástí klasifikace žáků, případně jakým způsobem ji správně uchopit v dokumentaci školy. Děkuji 

Možností jak organizovat třídnické hodiny je více a podrobný metodický materiál naleznete zde, včetně možnosti stažení metodické brožury.

Revidovaný RVP ZV v kapitole 5 Rámcový učební plán výslovně uvádí, že je možné disponibilní časovou dotaci (jejíž rozsah je v kompetenci školy) využít mimo jiné i k 

  • zařazení vzdělávacích aktivit podporujících systematickou práci s třídním kolektivem.

Kontakt

Jsme tu, abychom vám pomohli najít odpovědi na Vaše otázky. Obraťte se na nás – společně najdeme nejlepší řešení.
Veronika Sováková
Garant Konzultačního centra
+420 775 148 798