Databáze dotazů

763 Výsledků
Dobrý den, jsme základní školou (spádovou). Na počátku roku 2010 jsme byli upozorněni, že od září k nám nastoupí na 2. stupeň dívenka s LMP. Doposud nevíme její přesnou diagnózu, schůzku s SPC máme domluvenu až na květen (z důvodu jejich časového vytížení…). Zajímalo by nás, jakým způsobem máme zpracovat ŠVP. 1. Musíme zpracovat nově celý ŠVP se všemi náležitostmi dle přílohy pro žáky s LMP? 2. Jaké jsou zde povinnosti SPC vůči nám? 3. Tento ŠVP bude přílohou našeho stávajícího? Děkuji za odpověď, Mgr.Radka Otipková

Vážená paní kolegyně, v případě vzdělávání žákyně s LMP formou individuální integrace je třeba vypracovat, v součinnosti s SPC a na základě jejich doporučení, individuální vzdělávací plán. Podle stupně postižení bude vzdělávací obsah pro žákyni upraven a bude vycházet z Přílohy RVP ZV upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Žádný předmět nemůže být vynechán.Předměty […]

Lze nabízet ve třetím a čtvrtém ročníku takové volitelné předměty, aby se někteří absolventi profilovali humanitně a jiní přírodovědně?

Při zachování pravidel stanovených v RUP lze žákům nabídnout volitelné předměty, které vedou k profilaci jak humanitní, tak přírodovědné.

Nebylo by rozumnější, aby ŠVP vytvořil ředitel se zástupcem? Oni jsou přeci na škole určeni k plánování „koncepčních” záležitostí.

ŠVP je vzdělávací program celé školy. Jako i jinde platí, že na čem se nepodílím, v tom jsem méně zaangažovaný, méně motivovaný. Pokud ŠVP vytvoří jen úzká skupinka lidí ve škole, výsledkem bude pravděpodobně nechuť učitelů podle takového ŠVP učit. Tvorba ŠVP by měla být týmovou prací.

Kontakt

Jsme tu, abychom vám pomohli najít odpovědi na Vaše otázky. Obraťte se na nás – společně najdeme nejlepší řešení.
Veronika Sováková
Garant Konzultačního centra
+420 775 148 798